agosto 17, 2013

Ebaõnn.



Mala suerte. Ma kaotasin terve filmirulli. Ma kaotasin Maramaa ja näituse avamise, sest mu ustav Canon otsustas filmi mitte edasi kerida. Kõik on läinud. Mitte ühtegi pilti pole olnudki.

Mõned kadunud kaadritest on mul vastikult eredalt silme ees.

On Enn, kes vaatab läbi akna õue. Ta on pruun nagu puidust aknaraamid. Ta silmad on suured, kollased ja hullumeelsed.

On vahemereline hommikusöök Maramaal viinapuuväätide all. Ilusa serviisiga. Viiele.

On Kadri ja minu peegeldus galerii tagaruumis asuvas peeglis. Elevus.

On Sigridi tööriistad.

On Sigrid toetamas selga vastu galerii valget seina, samal ajal kui Kaarel kinnitab tema tööd seina.

On Kaarel ja Kadri kinnitamas valguskasti seinale.

On tühjad veiniklaasid aknalaual ootamas külalisi.

On melu galerii ees, vestlevate inimeste peegeldus vastasmaja aknaklaasidelt.


Aga tegelikult on kõik lihtsalt minevik. Läinud. Ja mul on ainult need 4 fotot, mis ma tegin selleks, et filmi täis saada.

Ebaõiglane.


No hay comentarios:

Publicar un comentario