octubre 02, 2011





"Synchronisation", Rimas Sakalauskas, 2009.

Hetk tagasi avasin lingi, siis vajutasin uuele netilehele ja unustasin ära, et kuskil "lehtede" vahel laeb mul see video, mida ma polnud kunagi varem näinud. Süvenesin tekstidesse ja järsku hakkas kuskilt kummalist müra tulema. Vaatasin aknast välja ja mõtlesin, et mingid imelikud lennukid või katki läinud troll ehk. Müra aga valjenes. Panin näpud kõrvadesse ja mõtlesin: "No nii, ongi käes – mingi massipsühhoos müra kaudu. Huvitav, kas teised ka taipavad kõrvad kinni katta? Kas see üldse aitab?". Vaatasin aknast välja, et näha kas teised inimesed hoiavad ka oma peadest kinni. Müra aga ei kadunud kuhugi ja ma otsustasin akna kinni panna. Just akna kinnipanemise hetkel nägin võimendi kurjakuulutavat punast tuld helendamas ja mulle meenus, et ma olin pannud ühe video laadima. See oli see video. Nüüd on imelik mõelda, et idee kõikehõlmavast ja inimesi oma tahtele allutavast mürast nii loomulik tundus.
Õnnelikul kombel pääsesin massipsühhoosist. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario