octubre 08, 2010

Pavelló Mies van der Rohe




Kevadel Barcelonas tegin ma ainult ühe foto Pavelló Mies van der Rohe'st ja see on see. Ma ei kujuta ette, miks ma nii kummalise foto tegin, eriti kuna ma käisin paviljonis ka sees, kus puhas vorm pakkus suurepärast visuaalset elamust. Imelik. Ilmselt olin selle meistriteose lummuses ja võib-olla ka veidi šokis, sest nagu ka Robert Hughes väidab, on see paviljon täielik vastand Barcelona linnale kui tervikule (vähemalt 1929. aastate Barcelonale). Igaljuhul leidsin ma video, mis näitab selle hoone tõelist esteetilist olemust (algselt ehitatud 1929. aasta Maailmanäituse jaoks, siis maha lõhutud ja 80-ndatel äärmise detailsusega taastatud).



Naljakas, kuidas hispaanlased sõna "details" hääldavad. Ma igatsen Hispaaniat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario