agosto 22, 2010

Next to nothing

Next to nothing, EKKM

Pimedas ruumis Martin Creedi seksistseeni vaadates olin hirmul ja pinges, sest sügispäike oli mind pimestanud ja ma kartsin, et ma astun kellelegi peale või tõuseb keegi mu jalge eest püsti ja ma ehmun. Tema oksendav neiu pakkus aga mõtlemisainet teemal, kuidas saab ikka nii palju oksendada. Nii palju? Alumise korruse pinge aga kadus ülesse jõudes, kust leidsin eest valged ruumid täis minimalistlikku kunsti. Võib-olla oli asi selles samas sügises päikeses ja aknast paistvates punavates pihlakates, aga ma ei tahtnud kohe kuidagi Dénes Farkase valguskastide vahelt lahkuda. Mulle meeldis seal. Pimedusest valguse kätte ja siis rohelusse. Kusjuures rohelus - väljaspool EKKM-i - tundus järsku ohtlik.

Dénes Farkas
Closing Up - , 2010

Tõnis Saadoja
Harjutus 2, 2004/2010


Pihlakad.

No hay comentarios:

Publicar un comentario